کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

به روزرسانی Knock Code برای LG G2 در ایران

lg-mobile-G3-feature-Knock-Code

دوستانی که منتظر آپدیت ناک کد برای ال‌جی جی ۲ بودند، می‌توانند این آپدیت را از امروز دریافت کنند.

قابلیت Knock Code

قابلیت Knock Code تحولی بر قابلیت محبوب و پرطرفدار KnockOn است که اولین بار سال گذشته در ال‌جی G2 معرفی شد.
قابلیت Knock Code از همان قابلیت KnockOn برای بیدار کردن گوشی با دو ضربه برخوردار راست. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا الگویی شخصی‌سازی شده را برای دسترسی به صفحه اصلی با یک مرحله و با امنیت بیشتر ایجاد کنید. الگوهای ضربه می‌تواند هر جا روی صفحه ایجاد شود تا استفاده شخصی‌سازی شده و بهینه‌ای را با یک دست فراهم کند. 

 

امنیت در Knock Code

Knock Code یکی از این قابلیت‌های مبتکرانه LG است که راحتی و امنیت بیشتری را با خود به ارمغان می‌آورد.
اگر قبلاً قابلیت KnockOn این امکان را برای کاربران فراهم می‌کرد که با دو ضربه در هر قسمت از صفحه‌نمایش قفل گوشی خود را باز کنند، قابلیت پیشرفته Knock Code کاربران را قادر می‌سازد تا با ضربه زدن بر روی هر قسمت از گوشی منتها با الگویی خاص قفل گوشی را باز کنند.
این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد که گوشی‌های هوشمندش را با یک گام ساده و ضربه بر روی نمایشگر، با استفاده از ۸۶ هزار و ۳۶۷ ترکیب ضربه، از حالت قفل خارج کند. به لطف وجود الگوریتم هوشمند ال‌جی و سخت‌افزار پیشرفته، الگوی ضربه می‌تواند بر هر جایی روی صفحه‌نمایش و از ۲ تا ۸ ضربه وارد شود.

به‌روزرسانی به Knock Code برای گوشی‌های هوشمند مهم ال‌جی

ال‌جی، در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد که این قابلیت برای مدل‌های هوشمند ال‌جی G2 mini و سری سوم L در سال جدید، در دسترس قرار خواهد گرفت. اکنون، ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) قابلیت مبتکرانه Knock Code را از طریق به‌روزرسانی میان‌افزار از اول آوریل برای گوشی‌های هوشمند قبلی ال‌جی در دسترس قرار می‌دهد. دارندگان ال‌جی G2 و G Flex در کشورهای خاص اولین‌هایی خواهند بود که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند. از طریق این امکان، دسترسی به الگوی سفارشی‌شده Knock یا ضربه در گوشی‌های هوشمند برای کاربران میسر می‌شود.
تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که بیشتر کاربران گوشی‌های خود را ۱۰۰ تا ۱۵۰ بار در روز چک می‌کنند و قفل آنها را باز می‌کنند. ال‌جی از این تحقیقات الهام گرفت و از آن برای ارتقای قابلیت KnockON استفاده کرد تا امنیت و راحتی بیشتری را به ارمغان آورد. ال‌جی حق امتیاز KnockON را در سال ۲۰۰۸ به ثبت رساند. این قابلیت شالوده‌ای بی عیب‌ونقص برای توسعه Knock Code به شمار می‌رود. قابلیت Knock Code در توانایی برای بیدار کردن و باز کردن قفل گوشی با یک ضربه منحصر به فرد است و به وضوح در زمان صرفه‌جویی می‌کند. جای تعجب نیست که ۵۰ درصد از شرکت‌کنندگان در آمار اخیر Knock Code را به عنوان بهترین قابلیت G Pro 2 انتخاب کردند. همین نتیجه نشان می‌داد امنیت گوشی‌های هوشمند واقعاً نیازمند یک راهکار جایگزین است.
فواید فناوری Knock Code برای کاربران در توانایی برای بیدار کردن و باز کردن قفل گوشی به طور همزمان کاملاً مشهود است و راحتی و امنیت بیشتری را از طریق رمز و گزینه‌های امنیتی بر پایه الگوی خاص مهیا می‌کند. با Knock Code نمایشگر گوشی‌های هوشمند به ۴ قسمت تقسیم می‌شود. کاربر ۲ تا ۸ بار در هر جایی از ۴ قسمت نمایشگر در یک توالی خاص ضربه می‌زند. Knock Code با بیش از ۸۰ هزار ترکیب ممکن و بدون بر جای ماندن اثر انگشت روی صفحه امنیت بالایی برای گوشی‌ها فراهم می‌کند؛ حتی بالاتر از آنهایی که سیستم تشخیص اثر انگشت دارند. و از آنجا که Knock Code بدون در نظر گرفتن اندازه نمایشگر و بدون نگاه کردن به صفحه می‌تواند هر جایی روی صفحه‌نمایش وارد شود، احتمال سرقت رمز وجود ندارد. علاوه بر امنیت و راحتی بیشتر، Knock Code پاسخگویی بیشتری نسبت به سیستم‌های تشخیص زیستی دارد که نسبت به متغیرهای محیطی بیشتر مظنون هستند.
دکتر جونگ سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «مهندسان ال‌جی در توسعه Knock Code تأکید بسیاری بر فراهم کردن امنیت و راحتی بالا برای کاربران داشتند. دسترسی Knock Code برای مخاطبان گسترده‌تر با گرایش ما برای متمایز کردن گوشی‌های موبایل بر پایه تجربه کاربری همیشگی است.»

مزیت بر رقبا

بدون خطا بود قابلیت Knock Code نسبت به اثر انگشت، می‌تواند یکی از نکات حائز اهمیت این قابلیت باشد.


منبع: ال جی بلاگ


توجه: درصورتی که پس از نصب ناک کد روی گوشی، ناک کد غیرفعال بود، در قسمت System settings به بخش General رفته و وارد قسمت Security شوید. آخرین گزینه با عنوان Clear credentials را لمس کرده و روی پیغام ظاهر شده OK کنید. درقسمت مربوطه ناک کد مربوط به خودتون رو ایجاد کرده و از این قابلیت گوشی ال جی لذت ببرید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد